Košík    

Žiadne produkty

0,00 € Poštovné
0,00 € DPH
0,00 € Spolu

Ceny s DPH

Pokladňa

Kategórie

Posledné články

Všeobecné obchodné podmienky

Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude doručené na e-mailovú adresu / ktorú ste uviedli pri registrácii / automatické potvrdenie objednávky. Ak Vám tento e-mail nebude doručený, skontrolujte prosím, či ste pri registrácii zadali správnu e-mailovú adresu / údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení /. Ak je e-mailová adresa správna a napriek tomu Vám automatické potvrdenie objednávky nebolo doručené, kontaktujte nás prosím na info@onlinenabytok.sk alebo na tel č: 0905 545 500.  Akonáhle Váš tovar fyzicky opustí náš sklad, obdržíte e-mail s presným dňom doručenia.

Dodacia doba

Tovar zasielame spravidla špedičnou firmou alebo kuriérom.

Pri každom tovare je uvedená dodacia doba. O presnom termíne závozu budete informovaný telefonicky minimálne den pred expedíciou.
Pri tovare skladom odovzdávame tovar dopravcovi v termíne uvedenom pri tovare, teda do 5tich dní.
V prípade, že ste si zvolili platbu vopred, počíta sa dodací termín až po obdržaní platby na náš účet.
Dodanie špedičnou firmou alebo kuriérom je obvykle nasledujúci pracovný deň po tom, čo odošleme tovar z nášho skladu. O odovzdaní tovaru dopravcovi Vás informujeme e-mailom alebo telefonicky. Špedičná firma alebo kuriér dostane Vaše telefónne číslo, aby Vás mohla kontaktovať ohľadom vhodnej doby dodania. V prípade, že Vás prepravca nezastihne doma, je možné si dohodnúť telefonicky druhé dodanie (bez poplatku), alebo si prevziať tovar na depe dopravcu. V prípade, že riadne objednaný tovar bez dôvodu neprevezmete, budú Vám účtované dopravné náklady ktoré naša spoločnosť s dodaním mala.

Prevzatie zásielky

Pri preberaní zásielky sa riaďte prosím týmito pokynmi:
Tovar pri prevzatí dôkladne skontrolujte, najmä či súhlasí počet krabíc alebo balení.
Skontrolujte, či nie je poškodený vonkajší obal tovaru.
Reklamácia môže byť uznaná iba v prípade nepoškodeného vonkajšieho obalu. Preto prosím ešte raz - skontrolujte si zásielku dôkladne pri prevzatí. Nenechajte sa vodičom presvedčiť o prevzatí zásielky bez kontroly! V prípade poškodenia tovaru dopravcom je dopravca povinný zapísať túto skutočnosť do preberacieho protokolu. Ak je tovar poškodený ľahko, prevezmite ho, ale odporúčame Vám zapísať do preberacieho protokolu vodičovi poškodené diely. Telefonicky nás potom prosím kontaktujte, vybavíme za Vás s dopravcom náhradu škody a dodáme poškodený diel znova bezchybný.

V prípade oprávnenej reklamácie ktorá nebola zavinená dopravou, bude táto vybavená v zákonnej lehote a to buď výmenou, opravou, alebo vrátením kúpnej ceny. Zásady pre vybavenie reklamácie sa riadia Občianskym zákonníkom.

Daňový doklad

Daňový doklad Vám bude zaslaný elektronicky po odoslaní objednávky.

Odstúpenie od zmluvy

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy uzavretej prostredníctvom našeho eshopu prosím využite formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý stiahnete: stiahnuť formulár na odstúpenie od zmluvy

Vážení zákazníci,

 

informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

 

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke

http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

 

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.

 

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na info(zavináč)onlinenabytok.sk.